Mám detailne naštudované metodiky jednotlivých produktov, vďaka čomu patrím medzi špičku na trhu. Pomáhal som aj niekoľkým bankám a poisťovniam pri vývoji ich produktov.
Klientom zasielam každý kvartál aktuálny prehľad o finančných produktoch, na čo používam vlastnú sms bránu a Mailchimp. Priemerná otvárateľnosť mojich kampaní je dlhodobo na úrovni 65%.
Spolu s asistentkou Katkou máme skvelo navrhnuté procesy tak, že klient je o všetkom informovaný od úvodného stretnutia so mnou až po dokončenie zmluvy s asistentkami.
Pri príprave ponuky pre klienta používam predpripravené šablóny a prepočty, ktoré šetria čas a maximalizujú úspešnosť predaja.
Môj response time, ako aj môjho administratívneho tímu je pri riešení potrieb klientov v drivej väčšine do 24 hod. najneskôr však do 48 hod.
V období od 1.1.2019 do 31.12.2019 navštívilo moju stránku takmer 40 000 nových návštevníkov s vyše 58 000 zobrazeniami stránok.
Môj web je pri kľúčových slovách „finančný poradca“ a „finančný sprostredkovateľ“ v rámci top 2 pozícií na googli. Priemerná vyhľadávanosť týchto kľúčových slov je mesačne na úrovni cca 1000. Pri mnohých ďalších kľúčových výrazoch mám na googli pozíciu v top top 5 alebo top 10.
Kvalitný obsah publikovaný pravidelne je dnes základom úspechu. Každý mesiac vydávam cca 2 nové články.
Na fanpagei mám vyše 2350 fanúšikov, čo patrí k špičke v rámci našej brandže.
Priemerný dosah zverejneného článku po spropagovaní je na úrovni 15-20 000 ľudí.
Vyše 70 recenzií na sociálnych sieťach zvyšuje dôveryhodnosť mojej osoby a poskytovanej služby, vďaka čomu sa maximalizuje pravdepodobnosť kontaktovania nových klientov.
Prostredníctvom moderných technológií sledujem hľadané výrazy užívateľov na vyhľadávačoch a správanie užívateľov na mojej webstránke, čím dokážem s veľkou presnosťou zvoliť témy článkov a voliť správne kľúčové slová.
Moje články, analýzy a názory sú prezentované v médiách, čo zvyšuje dôveryhodnosť a rozširuje okruh potenciálnych klientov.
Vyvinul som vlastné online porovnávače finančných produktov, ktoré slúžia klientom na získanie transparentných informácií a zároveň slúžia ako kontaktný formulár.
Za rok 2019 som sám sprostredkoval 305 zmlúv. Z pohľadu zloženia portfólia v počte zmlúv tvorili hypotéky 41%, životné poistenie 17%, DDS 3%, SDS 17%, podielové fondy a vkladové produkty 22%. Neživotné poistenie u mňa zastrešujú asistentky, pričom v danom roku sprostredkovali v tomto segmente 75 produktov.
Mám otvorené kancelárie v Bratislave a Košiciach, avšak sme schopní vyriešiť požiadavky na celom území Slovenska.
Vysoká odbornosť, výborne nastavené obchodné procesy, administratíva a marketingové aktivity sa dlhodobo prejavujú aj v narastajúcich tržbách. Prehľad nájdete na finstate.