Miroslav Tomáš pôsobil 7 rokov ako hypotekárny poradca v Tatra banke. Za ten čas sa výsledkami prepracoval z pohľadu objemu spracovaných hypoték k totálnej špičke. Teraz sa naše cesty spájajú, aby sme mohli priniesť ešte lepšiu kvalitu ešte väčšiemu množstvu klientov. Od 25.7.2019 oficiálne rozširuje náš tím, takže od teraz dokáže pomôcť svojím klientom s financovaním ich požiadaviek vo všetkých bankách a dokonca pridáva aj niečo navyše. Zastrešuje aj ostatné produkty (investície, poistenie, dôchodkové piliere a pod.). Vyspovedal som ho, čo ho presvedčilo urobiť jedno z jeho najväčších rozhodnutí v živote.
V skratke sa nám predstav a povedz nám niečo o sebe.
Volám sa Miro Tomáš, mám 30 rokov a žijem v Košiciach. Posledných 7 rokov som pracoval ako hypotekárny poradca v Tatra banke.
V Tatra banke si bol najlepší hypotekárny poradca z pohľadu počtu podaných žiadostí. Ako sa ti to podarilo?
Hypotéka je najmä o spojení odbornej vybavenosti poradcu a dôvernom vzťahu s klientom. Práve preto som staval a neustále rozvíjal tieto dva aspekty. Ak to doplníte o proaktívny prístup v práci, ochotu robiť nadprácu a množstvo ďalších detailov, výsledky sa dostavia. Zvyšok spravia pozitívne referencie klientov 🙂
Ako dlho si pracoval v Tatra banke a koľko hypoték si cca spracoval?
9.9.2012 som začínal ako klasický priehradkový poradca na pobočke. Vo februári 2013 som sa preorientoval na hypotekárne úvery, v ktorých som videl väčší potenciál pridanej hodnoty pre klienta. Nakoniec sa stali mojou srdcovou záležitosťou. Za toto obdobie som spracoval cca 1400 hypoték.
Čo ťa motivovalo urobiť zmenu a začať pracovať sám na seba?
Mojou najväčšou motiváciou bolo posunúť prácu vo všetkých smeroch na vyšší level. Chcel som zúročiť dlhoročné odborné vedomosti a praktické skúsenosti. Cítil som potrebu väčšej samostatnosti spojenej s budovaním vlastného brandu, efektívnejšieho time manažmentu a mať možnosť ponúknuť klientom aj riešenia z iných bánk.
V čom vidíš svoje silné stránky?
Predovšetkým analytické myslenie, vďaka ktorému dokážem nájsť možnosť optimálneho financovania požiadaviek klienta. Vďaka znalosti metodiky jednotlivých bánk dokážem vymyslieť aj menej tradičné riešenia.
Akú službu z pohľadu kvality by si chcel svojím klientom poskytovať?
Rád by som nadviazal na úroveň služby, ktorú som si nastavil už ako hypotekárny poradca v Tatra banke, avšak rozšírim ju o komplexné poradenstvo a následný servis aj pri ostatných finančných produktoch. Verím, že sa dá klientom neustále poskytovať lepšia služba, byť im partnerom pri riešení ich požiadaviek a plnení finančných cieľov.
Na základe čoho si si vyberal s kým chceš spolupracovať?
Priznám sa, že ponúk na spoluprácu som mal viac. Avšak okrem našich osobných vzťahov rozhodlo predovšetkým prostredie, ktoré máš vytvorené. Mám na mysli tvoje odborné vedomosti, zastrešenie administratívnych i obchodných procesov, či znalosť online prostredia a marketingu.